lørdag den 5. maj 2012

05.05.12

Hej A. Så hyggede vi endnu en dag sammen med mormor og morfar i haven. Jeg elsker de dage i haven, hvor vi laver ingenting og bare hygger. Min kære far kan dog ikke finde ud af ikke at lave noget - hvilket er rigtig rart så han har luet i min have. Jeg kæmper stadig med mit store bed som skal være køkkenhave. Det føles som om jeg er langt fra færdig! Og de kommer nok til at tage hele næste uge før jeg kan se enden på det helvede!

Lad os tage kampen op med Celinas fotoudfordring. Vi er nogle dage bagud, så vi må hellere komme igang. Vi skal have fundet et selvportræt, noget sjovt, solnedgang, morgenmad og hvad vi læser. Og morgendagens billede skal være " i min taske". Mega sjov udfordring! Jeg glæder mig til at se hvad dine billeder indeholder!

xoxo

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar