lørdag den 5. maj 2012

What you're reading

Så starter kusinernes indslag til A Photo a day. 
Tak for en inspirerende udfordring til Celinas-verden. Jeg er rigtig spændt på at se, hvad alle finder på at tage billeder af og jeg er bare helt vild med den positive ånd, der gennemsyrer de forskellige emner for billederne.
Jeg elsker virkelig mine kogebøger og ville have elsket at sidde med næsen i dem eller de gamle Burdablade fra 70'erne hele dagen. Der er bare noget over kageopskrifter. Jeg kan virkelig smage, hvordan en kage vil ende ud med at blive bare ved at læse opskriften. Det kunne også have været skønt at lade sig inspirere af 70'er modeller, som kunne blive til virkelige sager på den nyindkøbte Bernina, men sådan skulle det ikke være i dag.
Jeg skal holde oplæg på jobbet på tirsdag om et ergokursus, jeg var på i oktober sidste år og har derfor læst i materialet derfra i dag. Wish me luck!!!


























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar