søndag den 6. maj 2012

06.05.12

A photo a day...

Her er de billeder som jeg er bagud: Self portrait, Fun!, Sunset, Breakfast, Whar you're reading, og in my bag. 
Selvportættet er taget efter en lang og god weekend med hele familien. Mit Fun, er at kigge i gamle billeder fra fantastiske rejser. Jeg skulle finde et billed af den smukkeste solnedgang jeg har set i mit liv og har hygget i flere timer nu med at kigge i gamle billeder.
Billedet af solnedgangen, er fra en rejse i Thailand og billedet er taget på øen Phi Phi Don - fantastisk sted! Morgenmaden er fra idag, hvor Svigermor og Oldemormor kom til morgenmad. De plejer lige at komme forbi når mine forældre er på besøg og så elsker jeg at gøre lidt mere ud af det. Jeg havde bagt bagels - lækkert!
Pt læser jeg gratisblade, Camilla Plums havebog og Elisabeth Gynthers sy bibel!
Og til slut er der et billede af min pose fra igår, jeg er ikke typen det går med taske. Så jeg tømte posen af fund fra igår, et stykke lækkert stof, en madpensel, 6 fine lilla/hvide knapper og min pung.

xoxo







Ingen kommentarer:

Send en kommentar