mandag den 27. februar 2012

Dejlig weekend

Sikke en dejlig weekend vi har bag os! Fredag gjorde jeg et lækkert og lidt spøjst fund i den lokale genbrugsbiks - et retro scoop tror jeg. Cookie press & icing set til 20 kr. Jeg er ret spændt på at få det afprøvet.
Lørdag hentede jeg en forkølet, men glad og meget savnet pige hjem fra vinterferie hos mormor og morfar. Hendes kinder og små tykke hænder er lige til at æde. Hun er vild med at hjælpe til i køkkenet og selvom det ofte er ensbetydende med væsentligt mere rengøring bagefter, så er det alle anstrengelserne værd. Hun falder helt til ro og er dybt koncentreret samtidig med, at hun får noget af sit mor-behov dækket uden at det behøver være i gennem leg. Ærligt talt - jeg er dårlig til at lege, fordi jeg hader det. Jeg elsker at være sammen med mine børn, men jeg synes ikke, det er sjovt at lege. Basta! Da vi skulle spise lørdag aften, lavede Katrine og jeg hurtigt lidt pynt til at lægge ovenpå de hvide og lidt kedelige servietter.
Søndag kørte vi på tur i det smukke vejr. Is på vandet, kaste sten, slå smut og fiske en dyreknogle op fra et lille vandløb... Dejlig tur!
I morgen aften skal jeg i mødregruppe med de tre skønne kvinder fra Odense.

























































































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar