mandag den 27. februar 2012

27.02.12

Det er vildt, som weekenderne bare flyver afsted. Vi har bare hygget og ordnet alt muligt praktisk. Søndag skulle vi til Brunch med vores oldemormor (min mands mormor). Det er en gave, brunch med hele familien, som vi giver hende hver år. Hun bliver forkælet en dag med god mad, blomster og familiehygge. Vi bagte biscotti, brownie, burgerboller og kæmpe pølsehorn - det var ikke meningen, at de skulle blive så store!
Og nu er det hverdag igen... dog er det ikke en hel normal uge. I morgen går turen hjem til mormor og morfar. Jeg glæder mig! Det er verdens bedste følelse, når jeg kan se, hvor meget både mine forælde og mine børn nyder hinandens samvær.

Ps. gad godt selv have haft den blomst, som oldemormor fik i gave!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar