mandag den 7. maj 2012

What do you have in your taske today?

Kæreste rosin,

Jeg sidder her med helt opkogte kinder over mit oplæg i morgen. Har endelig fået mine powerpoints på plads og håber bare, at jeg kan finde ud af at sige det rigtige til hver af dem. Orker ikke at forberede mig mere. Har nu brugt fem aftner på det - for hulen jeg vil da meget hellere sidde foran min symaskine eller kigge rundt i blogland!
I går vendte jeg bunden i vejret på min taske og ud faldt nogle BoligLIV, håndcreme, kvitteringen på min nye symaskine, en overtrækshandske (i tilfælde af at kæden hopper af, når jeg drøner mod toget efter endt arbejdsdag), opskriften på den striktrøje jeg skal have færdig, inden det bliver efterår og en pink overtrækssaddel til mit lig af en banegårdscykel. Købt i Søstrene Grene for 7 kr! Men men men ud faldt også en pose med en meget betydningsfuld sag lavet af min mor for ca. 45 år siden. Det er den skønneste jule-bord-løber, hvor alt er syet på i hånden. Nyd den!!! Har den i tasken, så jeg kan få den afleveret til rens, inden det igen bliver december.

Selvprotræt, Fun!, Sunset, Breakfast... Så er jeg også næsten med. XXX












































































































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar