tirsdag den 8. maj 2012

07.05.12

A photo a day - #6 / Something that makes me happy

Hej A.
Molly har fantastisk stil. Det er først nu, at hun begynder at kunne lide nederdele og kjole, men pt elsker hun hendes solbriller og hendes jakke. Og jeg kan ikke andet end blive glad, når hun placere hendes solbriller på den lille næse og bliver til et stort smil!
Hun har siden hun var 18 mdr været meget bevidst om hvad hun ville tage på og hvad hun bestemt IKKE ville have på. Hver morgen er hun med til at vælge det tøj hun skal have på. Nogle dage er jeg rimelig irriteret over det og andre dage jubler jeg over hendes blomstrene kreativitet. Jeg har flere gange måtte bytte det tøj jeg har købt til hende og nu er hun altid med når jeg shopper til hende. Men at shoppe sammen er også rigtig hyggeligt!

xoxo



Ingen kommentarer:

Send en kommentar