fredag den 25. maj 2012

Super sommerdag!

Hej A. Jeg har tænkt meget på Sophies hus og have. Hun havde et bed med meter høje planter, som man kunne gå igennem, og lege at det var junglen. Hun havde grisestalden,som man også kunne lege i. Det lave blå jernhegn vi kravlede på. Udestuen,med farvet glas åh ja, den fantastiske hoppesofa. Jeg tror jeg har en gammelt foto at huset. Jeg skal nok prøve at lede efter det og lægge det på bloggen.

Igår havde vi en super sommerdag i haven. Pigerne og jeg har jo været i Ribe i nogle dage og og Daniel har været i Norge med arbejde. Så igår skulle der bare hygges. Jeg havde lavet alt maden i løbet af dagen, så efter jeg havde hentet pigerne fra dagplejen, kunne vi cykle ned til banegården og hente deres far. Fie var flere gange ved at kravle ud af cykelvågnen. Da vi kom hjem, tog vi maden med ud i haven og hyggede. Det var en god dag.

xoxo
Kammerjunker

  • 250 g. mel
  • 1 tsk. bagepulver
  • 125 g. sukker
  • 100 g. smør
  • ½ dl. mælk
  • 2 tsk. vaniljestang
  • 1 stk. æg

  • Bland mel,bagepulver, sukker og vanilie. Bland det hele og kom ægget og mælken i og bland indtil det samles. Lav små kugler af dejen ( ca 10 g.) og bag dem ved 175 grader i ca 14 min.
    ps.det skader ikke at bruge frisk vanilie - hvis man alligevel har det.

    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar