onsdag den 23. maj 2012

A photo a day # 18 // Snack

Hej Anne.
Du er ikke den eneste, som forsvandt fra blog-verdenen. Vi har hygget hjemme i Ribe i nogle dage og lige nu er Daniel i Norge med arbejde, så der har været rigeligt, at se til. Men er jeg tilbage og klar igen - og jeg er lidt bagud...

Og jeg sender selvfølgelig mange tanker og bønner til lille Vigga!!! Min værtsmor fra Virginia, fortalte mig engang, at gud ikke giver os større udfordringer end vi kan klare - men halli hallo hvem helved kan klare, at skulle se ens guldklump blive ramt på den måde! Kom igen gud - det er en ommer!

En klassisker her hjemme er saltmandler. Alle her på martriklen elsker dem og jeg bruger den også tit til værtindegave. De kan varmt anbefales - opskriften finder du her.

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar