søndag den 20. maj 2012

Jeg lever stadig

Hej H,

Hold nu op, hvor har der været tryk på hos os i denne miniferie. Vi har haft gæster eller været gæster 5 dage i streg, set dejlige gamle venner, besøgt nye venner og fejret en gammel mødregruppe veninde. Alt sammen rigtig dejligt, men jeg har slet ikke haft tid til at nørkle med krea-sager og har da slet ikke haft tid til vores hyggelige blog. Jeg synes ærligt talt, det er mærkeligt, at det nyt "bekendskab", som Krea von Hammer und Bek jo er, kan fylde så meget i mine tanker. Bruger virkelig meget tid på at tænke i indlæg og i andre bloggeres liv. Det kunne være smadder hyggeligt at få stablet et blogtræf på benene...

I morgen skal vi holde forsinket fødselsdag for Christian og hans ven Nikolaj. Glæder mig til at lægge nogle forhåbentligt fede billeder herind fra dagen - mest af alt af candyfloss-maskinen, som vi har lejet gennem en af Dennis' kolleger. Det skal nok vække jubel og fedtfingre.

Kære alle, som læser vores blog. Hjælp mig med at sende positive, helbredende og glade tanker til Vigga, som er min dejlige kollegas datter på 2 1/2 år. Vigga fik konstateret leukæmi i onsdags og er livstruende syg. Der er bare ingen retfærdighed til. Den ondskab skal ikke ramme små uskyldige børn!!

XXX, en taknemlig A























































































Pink, et smukt mønster (stoffet på min Naja Lauf kjole, som jeg bare elsker), sengen redt kl 12 på Katrines værelse i lækkert loppefund, stolte forældre der smiler til en tre-årig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar