mandag den 9. april 2012

Påskeferie

... og banankage

Der er blevet bagt banankage med inspiration herfra. Ud over at hælde rigelige mængder flydende chokolade henover, pyntede vi den også med krymmel hjembragt fra Barcelona. Katrine bestemte, at det skulle være banankage. Hun hjalp til med at mose bananerne, kunne næsten ikke vente til den skulle pyntes og spises, og så kunne hun slet ikke lide den. I fantasien er hun så vild med kager, men hun kan faktisk ikke lide det - man skulle virkelig ikke tro, at hun var vores barn...

Jeg synes, det er en skam at gemme alle ens smukke øreringe væk i æsker. Derfor har jeg fundet en gren i skoven med tilpas tynde men stærke små grene til mine øreringe. Sagen pynter på badeværelset.

Jeg længes efter at være kreativ, men min symaskine (købt brugt) strejker og laver kludder. En af mine kreative veninde sagde til mig:" Det er ok, at jeg laver fejl, men når fejlen er maskinens skyld, så er det bare ikke sjovt at sy", og det er lige præcis, sådan jeg har det. Det er ikke sjovt, når undertråden klumper og når stingene er ujævne, så vi har besluttet, at nogle af efterlønspengene skal gå til en helt ny symaskine til mig!!! Hvilken luxus!!! Der ligger så mange stoffer og venter på at blive brugt.



























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar