søndag den 22. april 2012

22.04.12

Hej Anne.
Sad her til aften, da jeg lige havde fået lille Fie til at sove i hendes egen seng. Hun var endelig faldet i søvn og slap lige et par små prutter imens hendes lille krop lukkede ned for dagen. Selvfølgelig med mit held idag, betød det, at bleen blev fyldt med lort! Men herefter sad jeg og tænkte. Hvis jeg kunne gå 5 år tilbage i tiden og give mig selv et godt råd, så ville det være NYD DIN FRIHED!!!! Hvor har jeg brokket mig over alt Daniels sport, men nu når jeg ser tilbage, skulle jeg bare have fundet symaskinen frem og nydt stilheden og friheden.
Der er ellers rigelig stilhed inde i huset, for vi er flyttet ud i haven i det gode forårsvejr. Jeg kæmper med en masse ukrudt og for at få haven til at se pæn ud - inden mine forældre kommer næste gang. Min far kæmper altid en brav kamp i haven og denne gang håber jeg på, at fået bekæmpet ukrudt-monsteret inden de kommer. Der skal være klar til at vi får leveret pigernes nye legehus i næste uge. Endnu en fantastisk undskyldning til at shoppe loppefund. Jeg glæder mig.
Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar