torsdag den 8. marts 2012

En dejlig forårsdag

Jeg har været på workshop med jobbet i dag om "Det intelligente hospitalsbaderum". Vi var 30 samlet med vidt forskellige baggrunde (sygeplejersker, arkitekter, designere, udviklere, enkelte patienter og en enlig ergoterapeut) og vi skulle komme med inputs til, hvad det intelligente hospitalsbaderum skal kunne, for at patienterne kan blive mere selvhjulpne og for at højne deres livskvalitet. Lys, lyd, evt skiftende farver på væggene, stemmeført vandhaner osv. Det var faktisk ret inspirerende.
Da jeg endelig kom hjem, løb jeg en lang tur i forårsvejret. Havde gode ben, men det er også nødvendigt, for 7. halvmarathon er kun tre uger væk...
Om 11 dage er vi lige ankommet til Barcelona. Det bliver så VIDUNDERLIGT. Tapas, tapas, tapas!!! Jeg er noget spændt på flyveturen med begge børn. Jeg håber ikke, Katrine viser sit sande temperament på turen, for så lander jeg med de største pladespillere under armene!
Katrine har hygget sig på værelset med sit IKEA køkken!!! I går gav jeg hende lov til at låne nogle gryn og frø fra køkkenet, for hun ville gerne lege købmand. Hvad jeg ikke havde set var, at hun også havde taget mel, breve med buddingpulver og en saks... Da jeg kom hjem fra løbeturen, var mange af poserne tømt og brevene med buddingpulver klippet op og hældt op i (og ved siden af) hendes røremaskine, som lystigt snurrede det ud over det hele. Det er så herligt med en datter, der også godt kan lide at lave mad...
På søndag skal vi besøge nogle gode venner i Svendborg, og jeg skal have kage med. Nogle gode forslag? Det må gerne være noget svedigt. Kunne jeg evt. få opskriften på dine cup cakes fra Mollys fødselsdag?

Er det ikke en skøn sag at have efter sin farmor? Den indeholder synåle.






































Ingen kommentarer:

Send en kommentar