lørdag den 10. marts 2012

10.03.12

Puha -  hverdagen sluger meget af min tid! Sad i dag og tænkte på, hvornår "moderen" skal holde weekend. Daniel arbejder hårdt og han står dagligt op kl 4.15, så der er helt naturligt, at han vil sove længe i weekenderne. Det vil jeg sgu også gerne og alligevel så er morgenerne super hyggelige. Tror bare jeg glæder mig til, at tøserne bliver teenagere... Det er bare det samme 7 dage i ugen, det er sgu ikke så charmerende mere.
I denne uge har jeg prøvet at bruge alt i køleskabet -  meget sjov øvelse. Det blev blandt andet til citrongræs/vanilie sirup og urtesalt. Det duftede mega fantastisk i hele huset af citrongræs
Jeg  fik også løst et evigt rodende problem idag. Alle tingene ved puslebordet fik fine plastik kurve fra Rema, så nu er der endelig orden der også.
I morgen kommer der besøg af en veninde fra Kolding - elsker besøg! Og weekendens projekt bliver at få gang i såningen! Nu er det tid.
Hvordan gik det med dine kager, kære kusine? Har du forresten hørt at min søster er begyndt at brodere?





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar