søndag den 3. juni 2012

Tråde en overlocker

Hej rosin,

Jeg har været alt alt alt for heldig!!! En af mine meget ældre kolleger har gennem sin mand, som har frivilligt job i en af de store genbrugsbutikker i Odense, skaffet mig en overlocker. Jeg skal betale 100 kr. for den - det må da betegnes som et virkelig godt loppefund, selvom jeg ikke selv har fundet den. Der er instruktionsbog med, så når jeg lige har fået anskaffet mig den, efter sigende uundværlige pincet til trådningen, så skal den simpelthen sættes op og trådes. Jeg er noget spændt på, om jeg kan finde ud af det, for man hører jo altid, at det er så vanskeligt. Tror nok, jeg vil starte med fire forskellige farver, så jeg kan se hvilken det er galt med, hvis ikke det ser rigtigt ud.

Jeg vil også lige bidrage med lidt lækkerier fra mormor/farmor (både betrækket på puttepuden, som den hedder herhjemme og dynebetrækket). Man kan blive så træt, at man kan sove på køkkenbordet...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar