torsdag den 14. juni 2012

Kuk kuk

Kære rosin,

Før jul var jeg på Kulturmaskinens lerværksted sammen med en kollega. Jeg havde regnet med at stor-producere julegaver, men jeg blev klogere. Det var altså sværere, end jeg kunne huske fra min tid på billedeskolen... Heldigvis var min kollega noget mere vedholdende og gjorde et par af mine øreringe færdige. De er faktisk blevet mine yndlings og resultatet er blevet så fint, at jeg bare må derop og lave endnu flere. Tænker at jeg vil tage nogle af mine gamle knapper med og bruge til aftryk.
Jeg har fået syet en nederdel til Kat, som hun rigtig gerne vil bruge. Jubii!!! Den er syet efter en DIY fra   Groovy Baby and Mama.
I morgen skal jeg til tamtam med min arbejdsgruppe - de skønneste terapeuter på OUH! Alle skal medbringe en snack-agtig ret. Jeg har lavet dej til et KÆMPE stort brød fra Rollinger og Roulader. Mega lækkert brød. Der er også lagt kikærter i blød til humus.
En indrømmelse - jeg er så fanget af fodboldfeberen!!! Kom så Danmark!!!

Knus og kindkys



Ingen kommentarer:

Send en kommentar