fredag den 1. juni 2012

Hygger indenfor i det trælse vejr

Hej Anne

Så er Molly's short helt færdige, men desværre er det umuligt, at få hende i dem. Håber hun vil bruge dem, når det bliver varmt igen - hvis det nogensinde bliver det igen?! Jeg har endelig fået gang i flere syprojekter og jeg kan bruge timer sammen med min gode gamle singermaskine. Jeg skal nok vise billeder, når jeg bliver færdig.
Jeg har samlet lidt reste stof, som jeg overvejer, at lave en sommerkjole til molly, hvis jeg bare kunne finde det rigtig mønster. Det er altid en udfordring, når man har en idé i hovedet og ikke kan finde tilsvarende nogle andre steder!
Spraymalingen fra Creas er endelig kommet, så nu kan jeg også sætte pigernes stole i stand. Gid jeg kunne lave en Jørn Bek på dem. Give dem tid, omsorg, über korrekt behandling og timevis at tålmodighed - men jeg tvivler inderligt på, at jeg nogensinde, vil få så godt et resultat som han ville.
Hvad sagde Katrine til bukserne?

xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar