tirsdag den 5. juni 2012

Fars dag 2012

Hej kære Helene,

Hvor heldig har man lov til at være? I dag på jobbet skulle vi fordele en del afdelinger mellem os vi 5 ergoterapeuter, og en af afdelingerne var voksen intensiv, som bare er en drømmeafdeling for mig. Jeg er vild med det akutte, alvorlige og på-grænsen-af-livet-arbejde, som foregår på intensiv, og fra om ganske kort tid skal jeg dække intensiv fast syv timer om ugen. Det er virkelig lykken!!
Vi har fejret fars dag med en mega lækker rabarber crumble med marcipan og havregryn fra cute carbs. De sidste fem år har vi bagt hindbærsnitter til ham, men opskrifterne hos Cute Carbs frister bare mere...

Hvordan kunne jeg glemme det? Overlockeren kører som smurt og i morgen aften håber jeg meget på at kunne få tid til at sætte mig ved den sammen med Nina og sy en nederdel til Katrine med inspiration fra Groovybaby and mama...

Sweet dreams, A


























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar