søndag den 3. juni 2012

En søndag

Hej H,

Så er loppemarkedsæsonen skudt i gang... Jeg elsker, når jeg gør et kup eller finder endnu en skævhed. Skævheden kræver nok lige en forklaring. Dennis og jeg har temmelig forskellig mening om, hvad der gør et hjem til et rart hjem. Dennis er til en rød tråd, men jeg så absolut er til skævheder. Jeg har svært ved at få øje på vores skævheder, mens han dårligt nok synes, der kan stoppes flere ind - så må de jo listes ind!!
Jeg er fuldstændig vild med gamle julekugler og den vildskab startede nok allerede, da jeg var barn og min mor pyntede juletræet med de smukkeste julekugler, hvoraf en del var fra mormor. Når det bliver december skal jeg lave et indlæg med mine yndlings - bl.a. en lyseblå dråbeformet med de fineste lyserøde/pinke små blomster. På loppemarkedet i dag fandt jeg nogle kugle, som kommer til at pryde hos os til jul. Fandt også en gammel skolelineal, som jeg ofte har manglet, når jeg skulle tegne mønstre.
Forstår man, hvorfor Kat ikke vil have bukserne på? Jeg synes, de er så indbydende - og så har hun endda selv valgt stoffet...

A
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar