onsdag den 20. juni 2012

20.06.12

Hej H,

I går var jeg på Kulturmaskinen med den skønne Louise. Vi fik produceret sager, dvs jeg lod mig faktisk mere inspirere... Fik dog lavet et par haremsbukser a'la dem Lis fra Karlssons Kludeskab har lavet en nem DIY til. Jeg lover, at der kommer et billede på dem snart. De er faktisk blevet så fine, at en ung mor stoppede mig i dag og spurgte, om de var hjemmelavede og hvor jeg havde mønstret fra. Se, så er det jo sjovt!
Da jeg kom ind i gården ved Kulturmaskinen var der udsmykket med dette fine træ. Jeg synes, det er fuldstændigt fantastisk, at noget så enkelt som malede stærekasser kan blive så skønt.
Kender du en salatslynge? En veninde købte den til mig for snart mange år siden i en genbrugsbiks og jeg kan ikke leve uden i sommersæsonen. Skylle salaten, ud på terrassen og svinge = rent og tørt salat!

A




Ingen kommentarer:

Send en kommentar