lørdag den 2. juni 2012

02.06.12

Hej H,

En aftenhilsen fra herfra. Tusind tak for i tirsdags - det var vel nok en skøn dag!!

I dag har jeg været lige ved at kyle ungerne i skraldespanden. Dennis skulle sove efter en nattevagt, så jeg har haft tjansen alene som weekend-underholder samtidig med, at vi var ved at drukne i vasketøj og huset flød. Nærmest konstant blev der galet MOAR fra en af dem, så græd den ene, så brokkede den anden sig, så var de sultne, så tørstige - ARHHHH!!! Når man så for 8. gang skal forsøge stille og behersket at sige: "Jeg kan godt se, at du er ked af det", så er det lige før det damper ud af ørene. Nu sover de sødt og er bare så smukke igen - er det ikke det, man kalder mor-kærlighed?

Jeg bliver nødt til at vise et billede, som jeg er specielt glad for.  På mit arbejde har vi forskellige kunstnere til at udstille på de ellers så klinisk hvide vægge. Da Torben udstillede sine udklip, var jeg solgt og måtte bare eje et. Artiklen er fra Samvirke. Han fortalte mig, at han tænker det som papirfigurer, der sidder inde i papiret og ikke har fundet deres vej ud i livet, og så kommer saksen og befrier dem. Det er derfor, de smiler. Det handler om, at vi skal klippe os fri af det, vi går og grubler over. Hvis den figur, han får klippet, ikke smiler på den helt rigtige måde, så kasserer han den.
Jeg gad faktisk godt have nogle flere


Sweet dreams. A







































Ingen kommentarer:

Send en kommentar