søndag den 13. maj 2012

Weekenden er ved at være omme

Hej H,

Vi har haft en skøn weekend, hvor vi endelig har fået gjort noget godt ved haven. I fællesskab har vi fået rettet kanter af på græsplænen og husets værdi er steget betragteligt.
Ikke langt fra vores hus har jeg fundet en KÆMPE STOR rabarberplante, som ingen ejer (dvs. nu gør jeg). Den står et underligt sted mellem to grunde og jeg lagde allerede mærke til den sidste år, hvor den bare voksede og voksede og gik i stok. Den anden dag på løbeturen, løb jeg forbi, hapsede hurtigt nogle stængler og løb så hjem med favnen fuld af rabarberblade. I morges startede jeg cyklen op og kom hjem med knap 2 kg. rabarber. Behøver jeg fortælle, at vi elsker rabarber herhjemme?

XXX, A



























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar