mandag den 14. maj 2012

Ckokoladekiks, hygge og pulled pork

Hej A.
Sidder endelig i stilhed og hygger mig med bloggen. Må indrømme, at weekendernes hektiske rytme og larm nogle gange får mig til, at glæde mig til mandagen. Men det har været en god weekend. Der er blevet hygget med en masse god mad og hyggeligt selskab.
Fie fik fornøjelsen af hendes første chokolade kiks - det svinede overraskende meget.
Kender du til Pulled pork? Vi er endt med, at der kommer 18 mennesker her på torsdag og skal spise Pulled Pork. Jeg har aldrig prøvet at lave det før, men det virker lige til, hvis bare forberedelserne er i orden. Jeg er sgu lidt spændt på hvordan det går -  isærfordi vi er nød til at være udenfor. Vores små 100 kvm kan ikke rumme så mange mennesker! Kryds fingre for mig!

Jeg har nogle rabarber frø som du må få. Så kan du få flere rabarber i haven. Det er det bedste med maj måned!!!
xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar