søndag den 1. april 2012

01.04.12

Sikke en nat... det gik helt galt for Fie i nat og Daniel var til håndbold afslutning. Heldigvis sov Molly godt, så hun vågnede ikke ved gråden eller den evige vandren med Fie. Så idag havde jeg det valg at enten så skulle jeg sove eller også skulle jeg lave noget. Jeg valgte den sidste mulighed. Jeg skulle både handle og have brugt noget at af alt det frugt og grønt jeg havde ovre i skuret. Det blev til en ananas up-side-down kage, 2 polske pære kager, citrongræs sirup, burgerboller, urtesalt ( med estragon, hvidløg, dild og citron) og knækbrød. Men knækbrødet blev ikke helt så vellykket - ærgeligt.

Anne: Hvor er du mega sej!!!

Ps: Så skal det lige skrives, at i mens jeg har lavet dette indlæg, er Molly stolt kommet ind med en mund fuld af kage - hun havde nok ikke hørt den skulle bruges senere!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar