tirsdag den 13. marts 2012

Sy på karklud og sygdom

Sikke en weekend og sikke en dag i går. Katrine vågnede lørdag med ondt i maven og det udviklede sig til feber i løbet af dagen. Fik dog kreeret to halskæder med fine trækugler.
Søndag var Katrine bare klattet og med røde blussende kinder. Øv! Vi skulle ellers have bagt blåbær cup cakes og været på visit i det sydfynske hos skønne gamle venner... Ovenpå den triste dag havde jeg brug for noget farve til aftensmaden og lavede råkost af rå rødbeder, hvidkål, gulerødder og mandler karamelliseret i akaciehonning, chili og urtesalt. Det var så lækkert!
Mandag kastede Katrine op mindst 10 gange på 2 timer (bl.a. ud over hele vores ellers så dejlige røde FATBOY), men alligevel var den skønne mormor frisk på at tage hende på rekreation. Alt var pakket. Christian afsat til vores venner og Katrine var så glad ved tanken om, at skulle over til mormor og morfar. Men men men så ringede mormor og fortalte, at hun var faldet over en kasse bananer i Netto og at hun var på vej på skadestuen med et muligt brud på armen.
Jeg har været hjemme med Kat i dag og hun er heldigvis ved at være frisk og fræk igen, så det er bare afsted i børnehave i morgen. Vi har leget mor, far og børn, fodret ænder og syet på karklud. Jeg havde faktisk ikke regnet med, at hun allerede ville kunne, men det blev vist to gange og så havde hun fanget det. Hvor har jeg selv lavet mange af dem, da jeg gik i børnehave. Håber hun vil finde samme glæde ved det kreative, som jeg har og som jeg har arvet fra min mor.

6 dage - så er vi på vej til Barcelona!!!! Det er da lykken, når man nu elsker den by.

































Ingen kommentarer:

Send en kommentar