fredag den 30. marts 2012

30.03.12

Kom og køb billetter til cirkus Grejs/Hammer!!! Hold kæft, hvor jeg glæder mig til mandag for der skal lille Fie have ordnet hendes øre! Hun er vågen hver time om natten og jeg har så ondt at hende. Lige nu er det både ørene, snotten, maven og tænderne som driller. Og den store, Molly, har haft feber hele ugen og hun er bestemt ikke frisk. Men fordi at faderen sover i gæsteværelset og vi har lavet tøse-værelse i soveværelset, betyder det at jeg også har nætterne selv nu. Så 2 syge børn i 24 timer i døgnet er lig med ingen søvn!
Og alligevel er det lykkedes mig at sy et  par super fine sommerbukser til Molly. Fatter det ikke hvor jeg fik tiden og overskudet fra? Dog nåede Molly lige at klippe et lille hul i dem, men så må jeg finde ud af at hækle en lille blomst som lap - det vil kun pynte.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar