lørdag den 18. februar 2012

Vinterferie...

Så er vinterferien snart slut og det har været en blandet fornøjelse. Der har været mange glade og hyggelige stunder, men nøj, hvor har det også været tæt på ,at jeg var gået hus og hjem! Det er sgu meget intenst at være sammen med begge tøser i en hel uge.
Det ene dag skulle jeg skifte Fie og Molly var med på badeværelset. Da jeg havde fokus på Fie var Molly ved at drukne katten i håndvasken. Da jeg havde reddet katten havde Fie rullet alle skraldeposerne ud, så igen havde Molly påbegyndt en gang hårvask med håndsæben og imens jeg fik stoppet hende havde Fie sparket alle vaskekludene på gulvet... Men jeg kommer til at savne vores hygge i dobbeltsengen om morgenen. Pigerne hygger sig helt vildt med hinanden. Det er fedt at se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar