tirsdag den 21. februar 2012

Hverdag

Er godt i gang med med en uge med fuldtid på arbejdet. En af de skønne ergoterapeuter er gået på barsel, så vi mangler en kollega de næste to uger. Selvom det måske lyder pivet, så synes jeg, det er sin sag at få fuldtid til at gå op i en højere enhed med familielivet. Var først hjemme med Tulle-pigen kl. 16.25 i dag - det holder jo ikke! Christian er på ferie hos mormor og morfar, så det er nok en ret forkælet dreng, jeg henter hjem i morgen.
Jeg havde lige lidt tid på Odense Banegård, inden toget kørte hjem. Jeg elsker at gå en tur igennem Søstrene Grene, for man kan næsten altid finde noget fuldstændigt uundværligt... Fine vaser, som jeg forestiller mig bliver så smukke til sommer med masser af lathyrus i og stempler til kun 7 kr. stykket.






















































I Odense findes et fantastisk sted - KULTURMASKINEN. Kulturmaskinen er et "værested" med 4 forskellige værksteder: Lerværkstedet, Smykkeværkstedet, Mediegrafisk værksted og ikke mindst Tekstilværkstedet, som ledes af den skønne Eva Holm. Det er mega billigt at benytte stedet og alle deres faciliteter. Jeg havde en uges ferie sidst i januar, hvor jeg tillod mig at bruge en HEL dag derind kun i selskab med mig selv. Jeg var der fra kl. 11.30 - 21.00 og kom af med 40 kr. Der er alt, hvad man kan drømme om incl. Eva, som bare brænder for stedet og kreativiteten. Jeg fik syet en super fin nederdel, som desværre var et nummer for lille, så den blev givet videre til en petit veninde. Det blev også til et par handsker i kogt uld til Katrine og under supervision af Eva, fik jeg syet noget figur i en genbrugs-natkjole, som nu er en sød sommerkjole. Jeg skal vise den ved lejlighed.
Der er hæklekursus første mandag i marts, men betjenten skal arbejde 15-23, så jeg må blive hjemme. Ville ellers frygtelig gerne snart have lært basis tingene i forhold til at hækle - har så meget bomuldsgarn i flotte farver (loppefund).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar